Yüksek Tansiyon Hastaları Saç Ekimi Yaptırabilir mi?

Hastaların tansiyonlarının yükselmesi belirli önlemler alındığı zaman normal düzeye indirilebilir ama bu yükseliş başka bazı rahatsızlıkların ortaya çıkmasına neden olabilmektedir. Bu durumda, tansiyon hastası olan kişilerin hayatlarının tehlikealtına girmesi bile söz konusu olabilmektedir. Böylesi durumlar özelinde uzman cerrahlar hastalarına saç ekimi işlemleri yapılması için onay vermezler. Örneğin saç ekimine başlamadan önce hastanın tansiyonunun normal seyrettiğini varsayın. Ameliyat esnasında ortaya çıkan heyecandan ötürü hastanın tansiyonu yükselirse, ki böylesi durumlar çokca gözlemlenmiştir, bahsettiğimiz sağlık problemlerinin nüksetmesi durumu ortaya çıkabilir. Estetik görünümünüze katkı sağlamak amacıyla yapılan işlemlerin hastaların sağlığını tehdit etmesi gibi bir durum söz konusu ise, o zaman bu işlemlerin yapılmaması gerekmektedir. Bir işlem olarak saç ekimi görünüşte oldukça kolay görünebilir. Ancak bu sadece görünüşte böyledir. Operasyondan önce ve sonra uyulması gereken birçok özel durum olduğunu söylemek istiyoruz. Operasyondan önce yapılması gereken en önemli şey, hastanın sağlık kontrolünden geçirilmesidir. Sağlık kontrolü ile birlikte hastanın herhangi bir sıkıntısının olup olmadığından emin olunur. Eğer hastaların operasyonun yapılmasını engelleyecek düzeyde bir sıkıntıya sahip olduğu anlaşılırsa, bu durumda ekim işleminden ziyade hastaya bu sorunun ortadan kaldırılmasına yönelik bir takım prosedürler önerilir.

Eğer hastaların herhangi bir sağlık problemi tesbit edilmemişse, bir başka deyişle, saç ekimine engel olacak herhangi bir komplikasyon bulunamamışsa, bu durumda işlemlerin başlatılması önünde herhangi bir engel yoktur ve uzman cerrah bu prosedürlerin uygulanmasını istediği an başlatabilir. Kişiler eğer sahip oldukları rahatsızlıklardan haberdar iseler, bu durumda, uzman cerraha bu sorunların neler olduğu ile ilgili bilgi vermelidirler. Bu tarz bir bilgilendirme uzman doktorun işini kolaylaştıracağı gibi sorunun ortadan kaldırılması adına da daha çabuk pratiğe geçilmesine izin verecektir. İşlem esnasında hastaya verilecek olan ilaçlardan bazıları tansiyon hastalığına sahip olan kişiler için uygun nitelikte değildir. Şunu belirtmek önemli: Bir hasta normal bir tansiyon rahatsızlığı taşıyorsa, bu rahatsızlık ekim işlemleri esnasında kontrol edilebilir ancak işlem tamamlandıktan sonraki iyileşme aşaması normal bir hastanın iyileşme sürecinden daha uzun bir zaman dilimine yayılacaktır. Tansiyon hastalarının saç ekimi işlemleri doktor kontrolünde yapılabilir gibisinden bir cümlenin bilimsel olarak herhangi bir doğruluk payı taşımadığını söylemek istiyoruz. Çünkü yüksek tansiyona sahip olan hastalar, yukarıda da söylediğimiz gibi, saç ekim işlemleri esnasında ortaya çıkabilecek olan başka komplikasyonlar nedeniyle sıkıntı yaşayacaklardır.

Bizi Takip Edin

saç ekimi ankara, saç ekim merkezi, saç ekimi tavsiye, saçekimi fiyatları
İnkılap Sokak No: 27 Ankara, Kızılay 06800
Phone: +90 312 418 03 03 URL of Map